پرواز را من طالبم

دارم نگاهت می کنم ، با من مدارا می کنی

من قلب خود گم کرده ام ، بنگر تو پیدا می کنی

دیگر نگو من می روم ، چون بی تو من گم می شوم

با من بمان ای زندگی ! من را تو شیدا می کنی

از عشق و از ایمان بگو ، آن رازها پنهان بگو

گر جسم و جان من تویی ، از من چه پروا می کنی

باز آ کنار من بمان ، از عشق بهر من بخوان

ای آفتاب مهربان ، راهی هویدا می کنی

ای تو طلوع جان من ، ای درد من ! درمان من !

پرواز را من طالبم ، اما تو اما می کنی

دریای ژرف اندیش من ! بنگر دل درویش من

ای همپر اندیشه ام ، پرواز بی ما می کنی! 

نظرات 22 + ارسال نظر
زورق خیال یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 http://www.tanoreh.blogfa.com

بی نگاهِ عشق مجنون نیز لیلایی نداشت
بی مقدس مریمی دنیا مسیحایی نداشت

بی تو ای شوق غزل‌آلوده‌یِ شبهای من
لحظه‌ای حتی دلم با من هم‌آوایی نداشت

آنقدر خوبی که در چشمان تو گم می‌شوم
کاش چشمان تو هم اینقدر زیبایی نداشت!

این منم پنهانترین افسانه‌یِ شبهای تو
آنکه در مهتاب باران شوقِ پیدایی نداشت

در گریز از خلوت شبهایِ بی‌پایان خود
بی تو اما خوابِ چشمم هیچ لالایی نداشت

خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم
زیر بارانِ نگاهت شعر معنایی نداشت

پشت دریاها اگر هم بود شهری هاله بود
قایقی می‌ساختم آنجا که دریایی نداشت

پشت پا می‌زد ولی هرگز نپرسیدم چرا
در پس ناکامیم تقدیر جاپایی نداشت

شعرهایم می‌نوشتم دستهایم خسته بود
در شب بارانی‌ات یک قطره خوانایی نداشت

ماه شب هم خویش می‌آراست با تصویرِ ابر
صورت مهتابی‌ات هرگز خودآرایی نداشت

حرفهای رفتنت اینقدر پنهانی نبود
یا اگر هم بود ، حرفی از نمی آیی نداشت

عشق اگر دیروز روز از روز‌گارم محو بود
در پسِ امروز‌ها دیروز، فردایی نداشت

بی تواما صورت این عشق زیبایی نداشت
چشمهایت بس که زیبا بود زیبایی نداشت


شاعر: وحید طلعت


هر شب در رویاهایم تو را می بینم و حس می کنم
اینگونه است که درمیابم تو هنوز وجود داری
و از دوردست ها به رویایم پا میگذاری
تا به من نشان دهی که هنوز با منی
دور یا نزدیک هر جا که هستی مهم نیست
حس می کنم قلبم همواره به تو عشق خواهد ورزید
تو یک بار دیگر در را می گشایی و میهمان قلبم میگردی
و قلبم همواره به تو عشق خواهد ورزید
عشق تنها می تواند یک بار تو را بنوازد
و تا ابد باقی بماند و تا پایان عمر تو را رها نکند
عشق آن زمانی بوجود آمد که من به تو عشق ورزیدم
آن لحظه راستینی که در آغوشت گرفتم
لحظه ای که همواره در زندگی ام جاودان خواهد ماند
آن زمان که در کنارم هستی از هیچ چیز نمی هراسم
و می دانم که قلبم همواره به تو عشق خواهد ورزید
ما تا ابد اینگونه خواهیم ماند و در قلبم تو را حفظ خواهم کرد
و قلبم آری قلبم همواره به تو عشق خواهد ورزید

در این تنهایی که خواب از چشمانم ربوده است
به تو می اندیشم
می دانی اگر دوست داشتن تو کار اشتباهی است
پس قلبم به من اجازه نمی دهد کار درستی انجام دهم
چرا که در تو غرق شده ام و هرگز بدون تو در کنارم نجات نخواهم یافت
من همه وجودم را نثار می کنم تا تنها یک بار دیگر در کنار تو باشم
تمامی زندگی ام را به خطر می اندازم تا تو را یک بار دیگر در کنارم حس کنم
چرا که قادر نیستم تنها با خاطره سرودمان زندگی کنم
من همه وجودم را در راه عشق تو فدا می کنم
محبوبم می توانی مرا حس کنی و تصور کنی که من به چشمانت خیره شده ام
تو را به روشنی می بینم زنده و جاودانه در ذهنم جای گرفته ای
با این حال همچون ستاره بخت من از من دور هستی
من امشب همه وجودم را در راه عشق تو فدا می کنم
برخی می گویند عشق چون رودخانه ای است که نی های نازک را در خود غرق می کند
برخی می گویند همچون تیغی است که جانت را زهر می زند
عده ای می گویند چون گرسنگی نیازی دردناک و بی پایان است
اما من عقیده دارم که عشق گل سرخی است بزرش در درون تو نهان شده است
قلبی که از شکسته شدن می هراسد هرگز به نوای عشق به رقص در نخواهد آمد
رویایی که از بیداری می هراسد هرگز فرصت بوجود آمدن نخواهد یافت
هر آن کس که پروای رها شده در سودای عشق را ندارد
هرگز آن را به کسی ارزانی نخواهد کرد

و جانی که از مرگ در هراس باشد چگونه زیستن را نخواهد آموخت
پس در شبهای تنهایی و جاده های طولانی و بی انتهای زندگی
آن گاه که می اندیشی عشق تنها سهم انسانهای خوشبخت و قدرتمند است
تنها به یاد آر که در زمستان سرد در زیر برفهای سرد و منجمد
دانه ای نهفته که گرمای عشق خورشیذ در بهاران آن را به گل سرخی مبدل خواهد ساخت

خداوندا خداوندا تومی دانی که انسان بودن وماندن چه دشوار است
به دل یارب چه رنجی می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار


مگذار که یاد مارا طعم تلخ این حقیقت ببرد
این حقیقت است است که از دل برود هر آنکه از دیده رود


مردی دیر وقت خسته و عصبانی از سر کار به خانه بازگشت.
دم در پسر پنج ساله اش را دید که در انتظار او بود.
- بابا! یک سوال از شما بپرسم؟
- بله حتما. چه سوالی؟
- بابا شما برای هر ساعت کار چقدر پول می گیرید؟
مرد با عصبانیت پاسخ داد:این به تو ارتباطی ندارد
چرا چنین سوالی میکنی؟
- فقط میخواهم بدانم.
بگویید برای هر ساعت کار چقدر پول میگیرید؟
- اگر باید بدانی خوب 20 دلار.
پسر کوچک در حالیکه سرش پایین بود آه کشید.
بعد به مرد نگاه کرد و گفت:
میشود لطفا 10 دلار به من قرض بدهید؟
مرد بیشتر عصبانی شد و گفت:
اگر دلیلت برای پرسیدن این سوال فقط این بود که
پولی برای خریدن یک اسباب بازی مزخرف از من بگیری
سریع به اتاقت برو و فکر کن چرا اینقدر خودخواه هستی...
من هر روزسخت کار میکنم وبرای چنین رفتارهای کودکانه ای وقت ندارم.
پسر کوچک آرام به اتاقش رفت ودر را بست.
مرد نشست و باز هم عصبانی تر شد.
چطور به خودش اجازه می دهد
فقط برای گرفتن پول از من چنین سوالاتی بپرسد؟
بعد از حدود یک ساعت مرد آرامتر شد و فکر کرد که
شاید با پسر کوچکش خیلی تند و خشن رفتار کرده است.
شاید واقعا چیزی بوده که او برای خریدش
به 10 دلار نیاز داشته است.
به خصوص اینکه خیلی کم پیش می آمد
پسرک از پدرش درخواست پول کند.
مرد به سمت اتاق پسر رفت و در را باز کرد.
- خواب هستی پسرم؟
- نه پدر بیدارم.
- من فکر کردم شاید با تو خشن رفتار کرده ام.
امروز کارم سخت و طولانی بود و همه ناراحتی هایم
را سر تو خالی کردم.
بیا.این 10 دلاری که خواسته بودی.
پسر کوچولو نشست.
خندید و فریاد زد:
متشکرم بابا! بعد دستش را زیر بالشش برد
واز ان زیر چند اسکناس مچاله شده در اورد.
مرد وقتی دید پسر کوچولو خودش هم پول داشته است
دوباره عصبانی شد و غرولند کنان گفت:
با اینکه خودت پول داشتی چرا دوباره تقاضای پول کردی؟
پسر کوچولو پاسخ داد:
برای اینکه پولم کافی نبود.
ولی الان هست.حالا من 20 دلار دارم.
آیا می توانم یک ساعت از کار شما را بخرم
تا فردا زودتر به خانه بیایید؟
چون دوست دارم با شما شام بخورم!!!!

نشسته ام
در تاریکی بی همتایی که تقدیر برایم رقم زده
در کنج آن تاریکی
روزی
چهره ای مرا متوجه خود کرد
چهره ای که در کنارم بود اما دیر احساسش کردم
چهره ای که الان برایم حکم کیمیاست
تا به آنها عادت کردم
فهمیدم که وقت رفتنه
چه رفتنی؟
حالا که احساسشان کردم؟
حالا که مزه عشق وجودم را پر کرده؟
چه روزگار بدیست
مانند گلهای پرپر روی پاهایم، مانده ام
چه کسی باور میکند؟
دخترکی را که در تاریکی با گلهای پرپر روی پاهایش
نشسته است
او کسی را نمی خواهد
فقط و فقط دوباره خودش را همانطور که زاده شده
از خدایش طلب میکند
درخواست زیادی نیست
خدایی که او را عاشق کرد
حال باید به فکرش باشد
خدایا ! تو مرا دیوانه ساختی اسیرو دربندم کردی دیوانه و عاشقم ساختی
خدایا! تو غرور و تکبر را از من راندی تو قلب مرا پر از عطوفت ساختی
خدایا ! دلم را بار دیگر به تو می سپارم
خدایا! مرا دریاب اما نه اینکه اینبار دیوانه ام کنی نه عاشقترم سازی
خدایا ! مرا از این عشق رها کن تنها امیدم تویی نا امیدم نکن .
خدایا! دل مرا بار دیگر از سنگی بساز که هیچ کس نتواند به آن راه یابد منکه هر چه کردم نتوانستم تو کمکم کن .
خدایا ! قلبم را کلید کن و با خود کلیدش را ببر مواظب باش کسی را اون تو جا نگزاری.
خدایا اینرا با تمام وجود داد میزنم اینکارو نکن من بدون عشق اون زنده نیستم چه باشد و چه خیالش باشد مهم اوست خدایااااااا.....................................

بهاره یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:55

سلااااااااااااااام
به به باز هم شعرهای قشنگ و طبع زیبا به به
چرا خودتو معرفی نکردی نکنه ترسیدی که دوباره همه بریزن سرت البته کارت درسته هااااااااااااااااااا...
خوش به حال اونی که براش شعر گفتی، نکنه عاشق شدی!
کدوم خانم خوشبختیه؟؟؟ خدا شانس بده والا
سراغ دوستای قدیمتو هم بگیر خوشحال میشن
آقای گالاکسی خداحافظ

[گل] [گل] *****( [گل] [گل] ممنون از حضورتون [گل] [گل] )***** [گل] [گل]

[گل] [گل] *****( [گل] [قلب]ممنون از حضورتون [قلب] [گل] )***** [گل] [گل]

کاظم دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:33 http://lonlyviolon.blogsky.com

البته شما باشی بیشتر خوش می گذره

شعر قشنگی بود
شاعرش کی بود ؟

جواب سلام را با علیک بده ،
جواب تشکر را با تواضع ،
جواب کینه را با گذشت ،
جواب بی مهری را با محبت ،
جواب ترس را با جرأت ،
جواب دروغ را با راستی ،
جواب دشمنی را با دوستی ،
جواب زشتی را به زیبایی ،
جواب توهم را به روشنی ،
جواب خشم را با صبوری ،
جواب سرد را به گرمی ،
جواب نامردی را با مردانگی ،
جواب همدلی را با رازداری،
جواب پشتکار را با تشویق ،
جواب اعتماد را بی ریا ،
جواب بی تفاوتی را با التفات،
جواب یکرنگی را با اطمینان،
جواب مسؤلیت را با وجدان ،
جواب حسادت را با اغماض،
جواب خواهش را بی غرور،
جواب دورنگی رابا خلوص،
جواب بی ادب را با سکوت ،
جواب نگاه مهربان را با لبخند ،
جواب لبخند را با خنده ،
جواب دل مرده را با امید ،
جواب منتظر رابا نوید ،
جواب گناه را با بخشش،
و جواب عشق چیست جز عشق ؟
همیشه جوابه های ، هوی نیست .
جواب خوبی را با خوبی بده .
جواب بدی را هم با خوبی بده .
هیچ وقت جواب سر بالا نده .
هیچ وقت هیچ چیز و هیچ کس را بی جواب نگذار.
مطمئن باش هر جوابی که بدهی
"یه روزی، یه جوری، یه جایی"به تو باز می گردد!!

علی پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:39 http://sahargaheomid.blogsky.com

چون تو را ماندن نبود، نبود که شیدائی کنی
با دل خونین من آخر چرا بازی کنی

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
¶¢¶¶$$$$¶$$¶¶¶¶¶$$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$¶$¶¶$$¶
¶¢$¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶$¶
¶o¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$¶$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶´´¶¶¶
¶o$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶´´?¶¶¶
¶¢¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶
¶¢$$$$$$$$$$$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶´´´¶¶$$¶

سلام مجتبی جان


http://www.asheghebaron.blogfa.com/



به اینجا سر بزن


با تشکر

تارا

پاییز برگ ریزان دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 http://azi.blogsky.com

به روزم...[گل]

♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥
BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥
BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥
BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥
BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥
BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥
BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss

گل زرد ، گل سرخ و غنچه ای که امیدی در دل خود بسته است و دارد باز می شود ، خیلی به این غنچه فکر می کنم، خیلی، ساعتها و... همیشه. به امیدش، به آینده اش، به انسان هایی که دلها شان به او شبیه است و شاید سرنوشتشان هم با او یکی است. و از خود همیشه می پرسم : آیا این غنچه باز می شود؟می شکفد؟ آفتاب روشن و گرم آسمان بر قلب بسته و تنگش خواهد تابید؟ نسیم بهار گلبرگ هایش را نوازش خواهد کرد؟بلبلی به شوق دیدارش برای او آوازهای عاشقانه خواهد خواند؟ و بالاخر
هر لحظه از زندگی گنج بزرگی است گنجتان را مفت از دست ندهید
باز به خاطر بیاورید که زمان به خاطر هیچکس منتظر نمی ماند
دیروز به تاریخ پیوست فردا معما است
و امروز هدیه است

چارلی چاپلین به دخترش: تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن قلبت را خالی نگه دار اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم

فرانک چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:29 http://faranak-kamandloo@blogsky.com

گاهی به نگاهی دل ما شاد نکردی
حیف از تو که ویرانه ای آباد نکردی


«‌ لاهیجی »

پاییز برگ ریزان یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 http://azi.blogsky.com

آپدیت شد منتظرم

پری وش سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 http://nymphlike.blogsky.com

سلام
من پری وش از بلاگفا اومدم برا یه چند وقتی مهمون بلاگ اسکاییها بشم
ممنون میشم به وب جدیدم در بلاگ اسکای سر بزنید و نظرتان را بفرمایید
ز چشمت چشم آن دارم که از چشمم نیندازی

علی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:28 http://sahargaheomid.blogsky.com

سلام خوش تیپ
بابا کلاست رفته بالا دیگه تحویل نمی‌گیری. چشم انتظارتیم...

adina پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:28 http://adindragon.blogfa.com

Salam : vaghtetoon bekhair
Omidvaram har ja hastin a too har sharayeti ke besar mibarin shado sarboland
Va ba eshgho por enerjhi bashin va behar chizi ke too zendegi vasatoon hadaf hastesho baraye bedast avordanesh talash mikonid beresin
Man hichvaght khodam ro too hich zaminei sahib nazar nadoonestamo be khodamam ejaze nadadam dar morede afkaro aghayede admha nazar bedam ya harf bezanam
Nemidoonam
Movafaghiyat va sarbolanditoono az khoda mikham
Be omide pishrafto gostareshe rooz be rooze blog va pakio zolale har che bishtare ghalbo rooho imanetoon.
HAR CHIZ FAGHAT 1 BARO DEGAR BAR HARGEZ
ZENDEGI HAM 1 BARO DEGAR BARE HICH
Ghadre tamame lahazate pak va moghadase zendegiyat ra beshnasino bedoonin
Khoda negahdar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد